Jumia

Access


Monday, December 3, 2012

Toni Tones Makes A Bold Fashion Statement @ The FAB Awards

A pic of her back view when you click below.


66 comments:

  1. Attention WHORE!!
    I bet she died of exhaustion wif d way shez sucking in dat flabby tummy!
    Old mama youngy!
    How many rolls of tape wr needed 2 hold up dem sagging boobs?
    *kmt*
    Billie jean

    ReplyDelete
  2. Hahahahahahahahah no comment!

    ReplyDelete
  3. She can as well go naked NAaaaaaa.

    ReplyDelete
  4. I jst finished yabbing Toke Makinwa and now this! Infact i dont know what to say#speechless#

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least Toke Makinwa looks great in her outfit...but this is just terrible!!!

      Delete
    2. What is great about being naked? Please promote good morals. Not because something catches ur fancy, u don't bother to know if its right.

      Delete
    3. hope u insulted fergie too? broke dude

      Delete
  5. She's too shapeless
    for this type of dress.
    She's as straight as an
    amoeba with a mighty
    flat ass! It wud hav been
    better off on someone with
    curves...tiny waist and hips

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol....true dat!

      Delete
    2. Lol spot on! She shapeless die

      Delete
  6. LMAOOOOOO!!! This is a DISASTER!!!

    ReplyDelete
  7. Her body is not toned enough to pull off d look successively. Pls Toni Tones,dnt do this look next time

    ReplyDelete
  8. OMG! This is an epic fail! The look doesn't work @ all. Very cheap, dirty and tacky looking. Take a cue from Toke pls. Geez!

    ReplyDelete
  9. Lol lol lol, abeg cover up jooor, cuz dat body is not flattering at all, so unsightly to the eyes.#rme

    ReplyDelete
  10. Toni i Love you and all and as an ex QC girl, sweetheart, not only is this dress very tacky looking, its also very big #EPICFAIL.......

    ReplyDelete
  11. Ladun's biggest fan03 December, 2012 22:50

    Since when did amoeba become straight? Biology classes! LOL!! This will fit a flat chested and flat board person. Too ‎risqué‎ and she comes out looking corny.

    ReplyDelete
  12. I dunno who to blame...Toni or the designer!....everything is a disaster. I'm guessing vonne couture is the designer?

    ReplyDelete
  13.  her big tummy lyk dunlop tyre. Mtcheeeew.
    *effizy*

    ReplyDelete
  14. Imagine, She don dress B dt oooo.See ha 2 balls sagin seif...Mschewwww

    ReplyDelete
  15. O.k The only Thing I like in her Body is her Breast! It's very Firm! But see her Disgusting Pot belly. *Sighs*

    ReplyDelete
  16. tacky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Are all these babes seeking attention or what?

    ReplyDelete
  18. Toni Have mercy on our eyes plssssss

    ReplyDelete
  19. Too many mad men/women roaming abt freely. This aint fashion,its madness!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROTFL...... you harsh oh but na true you talk

      Delete
  20. She wl call her mother, I wonda what she wl.b puting on for her daughter. Shapless tin













    ReplyDelete
  21. This is very dope!

    ReplyDelete
  22. Lmao....cheap slut

    ReplyDelete
  23. hmmmmmm this is not good at all. she looks like ireti osayemi by the way.
    she looks a very hot mess in this ensemble of hers

    ReplyDelete
  24. This dress is better suited for a tall slim person with small boobs and a toned stomach.She looks trashy and the look in her eyes makes me know that she knows she looks trashy as well.

    ReplyDelete
  25. Ratchet look. She should be arrested for unleashing this assault on people. How can she put her flabs out on display this way? This dress should be worn by models with toned bodies. Nonsense!

    ReplyDelete
  26. Is she mad? Who advertises a big tummy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The bigs tins are in vogue
      Big boobs*
      Big bums*
      Big BELLYS*
      So. U see!
      Smile#

      Delete
    2. Love the pic

      Delete
  27. Ratchet look. She should be arrested for unleashing this assault on people. How can she put her flabs out on display this way? This dress should be worn by models with toned bodies. Nonsense!

    ReplyDelete
  28. Toyin Lawani did u do this??!and pls what does she do as in Toni Tones..in fact don't worry..*runs off too google*

    ReplyDelete
  29. her real name is shalewa pp. she was in my class during diploma @ unilag and was olodo to the core. all she knows is dressing like otondo. pls step up galll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her name is Gbemi Adefuye not shalewa, abeg give accurate info or 4eva be silent.

      Delete
    2. LMAO..i too know people!! naa u name am Shalewa?!

      Delete
    3. Please stop yarning bollocks. Her name is Gbemi. Trying to famz.

      Delete
  30. rubbish.Let her revisit the mirror and take a look at herself once more.

    ReplyDelete
  31. Toni Tones, please I don't know what to say. I believe you would have examine this and made your own assessment already, Period.

    ReplyDelete
  32. She actually saw this in the mirror and decided to come out like this? Her friends and family are wicked. They should have tied her up and prevented her from going out.

    ReplyDelete
  33. Ladun, is she blind please? Either that or she sniffed a truckload of Cocaine. Why didn't she just bare the nice boobs and cover the unsightly tummy?

    Ladies, flaunt your assets and hide your liabilities

    ReplyDelete
    Replies
    1. What should Ladun do! Hater

      Delete
  34. She actually saw this in the mirror and decided to come out like this? Her friends and family are wicked. They should have tied her up and prevented her from going out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Like soak it in water or sumin.
      Smile#

      Delete
    2. Like soak it in water or sumin.
      Smile#

      Delete
  35. EWwwwww! Hot mess in action! And her friends/ family actually allowed her to go out looking like she missed the last bus after an exhausting night of night crawling along Allen Avenue? The body looks soooo tired & not toned at all & should be covered up & dished only to the guy unfortunate enough to look at them.

    ReplyDelete
  36. yuck yuck yuck! epic fail

    ReplyDelete
  37. if this lady is someones mother then this is very shameful................

    ReplyDelete
  38. You all can say whatever, but she looks hot... **covering my face for hot slaps**

    ReplyDelete
  39. Hahahahahahahahhahahahaha.

    ReplyDelete
  40. disgusting. she is desperate. next topic!

    ReplyDelete
  41. Now that an ugly dress.
    Akwa oche.
    Smile#

    ReplyDelete
  42. Drag Queen on the loose. Her face doesn't suit the dress AT ALL!!!

    ReplyDelete
  43. Eeyah Na wa 4 comments o from ds holier than thou, oversanctimonious LLB readers who never have anything good 2 say unleSs u look like sis Mary Amaka or wear a burqa!!!. I think she looks good and very fashion brave 2 carry a look like ds. And if u abuse or curse me 4 ds my opinion right back at ya 100X

    ReplyDelete
  44. Ehlm is her neck trying to be BLACK?tone well woman!!!!!rub d creme generously

    ReplyDelete
  45. dis sit wasn't jus fresh @ all....check out yelnatsfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Haters all over

    ReplyDelete
  47. Abeg pls what is on her hair!!!!!!!!!!!!This is hideous. Toni please take more pictures of yourself i take God beg u

    ReplyDelete
  48. oh boy this girl flat pass plate

    ReplyDelete