Welcome To Ladun Liadi's Blog: Photo: Female Fan Tats Her back For Davido

Dangote

Monday, January 21, 2013

Photo: Female Fan Tats Her back For Davido


38 comments:

  1. Replies
    1. Her RoyalPoshness22 January, 2013 10:40

      Possibly tho

      Delete
  2. Heyah!!!poor her,Buh she doesn't hv 2 do dat tho#just sayn#

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poor her? She's even happy and proud to display davido's name on her skin. Lol. Pple r funny.
      She reminds me of Rihanna. See her recent photo where she flaunted her butt for Chris Brown HERE

      Delete
    2. N who will proudly marry a woman wit a mans name on her skin? Abeg am waitin 4 ansa o.

      Delete
  3. Of all things to longest hiss

    ReplyDelete
  4. Guess the psychiatrist left the ward doors open and this crazy girl ran out. No other explanation for such silly behaviour.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahahahahahahaha.

      Delete
    2. Hiohiohiohio hehehehehehe *rolls of a cliff but didn't break a bone*

      Delete
  5. happy yoruba bunny21 January, 2013 18:15

    but why????

    ReplyDelete
    Replies
    1. take your time o,what do you mean why?the lucky girl is trending and the major blogs are showing her back view in fact she has the most famous back in nigeria right now if just for these 2 reasons then the tattoo is worth it added to this is that davido will notice then get in touch with her then they will live happily ever after in his mansion

      Delete
    2. KAI!!!!! Luca pple haff really suffered 4 ya hand.KAI!!!!!!

      Delete
  6. calm down,eventually you ll get your turn with him thank GOD the guy doesn't discriminate by looks or any other consideration when he has to choose groupies

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha that was mean luca!

      Delete
    2. happyhausabunny21 January, 2013 19:58

      Lmao!

      Delete
    3. lmao! luca u dey crase ooooo! lol!

      Delete
    4. Her RoyalPoshness22 January, 2013 10:39

      Lmao...abi ooo
      The back looks fresher than the faces of the ladies we've seen pictured with davido na

      Delete
    5. lol her lightness and his darkness will merge resulting in caramel babies

      Delete
  7. This one is a serious bufoon!! Mschewww! She should have cut her throat for davido now!!! Jeez some pple can over do things! Mumu why didn't she tatoo for her father and mother! Or possibly her frog?

    ReplyDelete
  8. Hmmmmm.......she's fresh tho


    http://www.royaltiesworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. So just by looking at her back, u concluded she's fresh? Na wa o!

      Delete
  9. One word: Eejit.

    ReplyDelete
  10. ladun, dat doesn't luk permanent na!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her RoyalPoshness22 January, 2013 10:37

      look well nigga

      Delete
  11. Like seriously! *hiss*

    ReplyDelete
  12. Fathers stay in your daughters lives. This one definitely is a bastard

    ReplyDelete
  13. Stupido should b her 1st name ,@least it goes wit Davido

    ReplyDelete
  14. The lengths groupies will go just for attention! SMH

    ReplyDelete
  15. Only a matter of time before she regrets this hot mess!! So when u now marry (someone who isn't Davido BTW) you will have another man's name on your body? You try o! No reverse cowgirl for your man, then.

    ReplyDelete
  16. Madness!
    Hello people,lets make money lovely people,pls sign up below FOR FREE,it just takes a minute. Thanks for signing up n for ur time. Pls click
    http://naturalpay.com/?ref=9jadiva

    IT IS REAL

    ReplyDelete
  17. FOR YOUR DAILY-WORD-OF-GOD-ON-THE-WEB,PLEASE FOLLOW THIS BLOG.

    www.thebanquethall.blogspot.com

    KEEP GOD CLOSER, MAKE JESUS YOUR NUMBER ONE!

    ReplyDelete
  18. mumu girl. apunchi

    ReplyDelete