Wednesday, November 14, 2012

Photo of the Day: Halima Abubakar

She was spotted at the MTN Ultimate Wonder Promo event yesterday. Gorgeous!

54 comments:

  1. Halima abubaka was spoted. Who be she? Who she be?

    ReplyDelete
  2. Gosh! This girl's skin has 'coat of many colours'. She has destroyed herself. See her skin and fingers like all those 'paletes' we used in mixing different water colours in Primary School.

    ReplyDelete
  3. What was she doin there, was she listed 4d "Wonder Promo" ni?.... Lol..

    ReplyDelete
  4. Wetin make am gorgeous?next abeg...

    ReplyDelete
  5. Lmao see ow Ugly she is.. And was up wit d white powder on her Head, Abi na Lapalapa??

    ReplyDelete
  6. Ladun! Did someone put a gun to your head and make you type out that word? Gorgeous she aint! I will never call God's creation ugly but she does not look gorgeous in that photo.

    Go and ask for forgiveness for telling a lie.

    ReplyDelete
  7. Ladun, ladun, ladun!!! U b winch oh! Wicked geh

    ReplyDelete
  8. wow i really like this her halloween costume ,ladun pls where can i get this scary halloween mask and costume.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol, you r wicked o. But I think the hair cut suits her.

      Delete
  9. hmmm..me wey i say i worwor ..atleast i now get hope compare to this ...

    ReplyDelete
  10. Gosh! Such terribly ugly, bleached hands.

    The bald look is actually better than the expensive weaves that end up making her look ugly.

    ReplyDelete
  11. Dis foto b like sai 'yaw' dey shout wen im c woman wit gorimapa

    ReplyDelete
  12. White lapalapa ointment on her head, shirley on her face, multi-coloured hands, general outlooK of a village warrior, no Ladun this isn't gorgeous. No. Next.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Girl!!! Brutal honesty!! LOL

      Delete
  13. Okay, gorgeous or not she's looking great, some pipo some comment either because the hate the person or because others are commenting, weldone sis Ladun (oya make una no insult me join o)

    ReplyDelete
  14. Chineke! Lekwa nu Aka Enwe o!!

    ReplyDelete
  15. ladun i only see ojuju calabar.Ringworm scalp,horrible knuckles,hmmm. attire not so bad though lol.

    ReplyDelete
  16. She get lapa lapa 4 head ni? Abeg dere is nothing gorgeous abt dis pics.

    ReplyDelete
  17. Jesus! It seems like the man in the poster was shouting cuz of her head. Looks nasty

    ReplyDelete
  18. Lmao @Professor X's comment

    ReplyDelete
  19. Blood Of Jesus! Alima please take goodcare of ur skin. Use biooil for those hands! Inshort, from head to toe.. Goodluck!

    ReplyDelete
  20. really does look like she had lakpalakpa.....otherwise would say the haircut suits her round head.

    ReplyDelete
  21. EVEN THE GUY ON THE POSTER IS SCREAMING!!

    ReplyDelete
  22. Y we nor go insult u?? E be like say pipo like this na miss world for ur village??? Gorgeous my foot!!! And she shud quit this nonesense cancer campaign crap! Her hair is falling off for petes sake! She shud get some treatment and stop trying to get cheap publicity wt cancer! Rubbish!

    ReplyDelete
  23. Ladun is just try'g 2 hype d babe ni o.

    ReplyDelete
  24. Kai this woman why now? It's so funny it's sad. #halimaneedsanintervention

    ReplyDelete
  25. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  26. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  27. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  28. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  29. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  30. Sincerely, doesn't look good...(n)

    ReplyDelete
  31. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  32. see secondary school class room wey dem take dash person aeroplane sef!!!! scam! scammer!! scammest!!! what happened to muson center,dream studios or even the hall they either host who wants to be a millionaire or project fame??? dem arrange scam for backyard come mix names for only one person wey bribe come from sierra leone say na ebube essien-christie!!! for halima abi wetin una call am,you take your time worwor shaaaa!!!!

    ReplyDelete
  33. Arrrrrrgh!bleaching gone bad!

    ReplyDelete
  34. She shaved her head becos it was 'akpukparous', but she told ppl dat she did it 2 create awareness 4 cancer #Aboki

    ReplyDelete
  35. ds halima geh dey madt ni? why she destroy herself like ds? Iyanma

    ReplyDelete
  36. Gorg what? Ladun WTF! with that lapa lapa on her head!
    Next pls!

    ReplyDelete
  37. Ladunliadi u set don follow for bloggers wen dey gv gist dey fear. Why did you add the word gorgeous to this pix ejo tori Olorun? No fear. Even if she vex like Susan peters hehehe ...call a spade a spade or don't call it anything at all ..certainly not gorgeous pls

    ReplyDelete
  38. Ladun mayb U̶̲̥̅̊ r celebrity-struck r U̶̲̥̅̊r line was jst 2 wet our thirst fr humour cos its heartbroken 2 call dis urbane-rachett gorgeous. Comon flip 2 d nxt page she's jst a paasova

    ReplyDelete
  39. Ladun so u no get sense to knw there is no need posting multiple comments... If u can't screen then put back auto comment

    ReplyDelete
  40. My thots exactly.

    http://thebattleofftheweight.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ladun you are a very bad person WETIN be gorgeous?! Abeg Abeg Abeg there is nothing gorgeous about the hair cut

    ReplyDelete
  42. Lol funny u all.halıma rock on honeyyyyyyyy.ı love u

    ReplyDelete
  43. she no fine abeh. she no get natural beauty. her fingers are ridiculous.

    ReplyDelete
  44. lmao! @ anonymous 13.35 thats exactly what i was about saying till i saw your comment! It looks like the guy in the ad is saying 'yeeeeeee' as he sighted her head. LOL!

    ReplyDelete
  45. Stop hating,she rocks.No insults pls!

    ReplyDelete
  46. Na wa o! If na so dem dey define gorgeous it means mr ibu is sexy then. Laff wan kill me

    ReplyDelete
  47. ehn ladun wat did u jez say,,with dis lapalapa on her head,,hilz..

    ReplyDelete
  48. That's ringworm on her head. Eeeeeewwww!

    ReplyDelete
  49. lol...It looks like she has lapalapa on her head.

    ReplyDelete
  50. Even Yaw couldnt hold back..........see his reaction, lol

    ReplyDelete
  51. Halima Abubakar, you are the worst ! You have a weave on you look like a drag queen, you shave your hair we see ringworm. Can't you ever just get it right for God's sake?? You get a red card for this, please get off the pitch, we're done with you.

    ReplyDelete