Thursday, May 22, 2014

Photo: 52-Year Old Man Caught At Lagos Airport With Cocaine Packed As Candies

A 52-year old man, Onyejiaju Augustine from Imo State has been arrested by NDLEA officials at the
Murtala Muhammed International Airport, Lagos, while trying to smuggle 2.605kg of cocaine carefully and neatly packed as candies.

Onyejiaju who had been on the list of wanted smugglers, was eventually caught during the screening of passengers enroute Etihad.

He described his arrest as unfortunate and said he was unlucky his trick was unravelled. 

26 comments:

  1. Your day done break. Everyday for thief one day for the owner.

    ReplyDelete
  2. I dont blame him

    #http://tech-gsmnaija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hmmn...Naija man must wack na.. #BigtimeWack

    ReplyDelete
  4. Igbo guys are just too desperate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Last wk, 7 yoruba guys were cought if u don't know. Joor let's talk about hw to stop d killing that is going on.

      Delete
    2. You are mad why attribute it to Igbo guys. Are they the only ones that carry drugs or commit crime.if that's the only crime world would ve been a better place

      Delete
  5. Yoruba and Hausa no desperate abi? mutherfucker like you

    ReplyDelete
  6. Good for him

    ReplyDelete
  7. IMO state pple

    If dey are not into Lesbianism or gayism...they are into husband snatching buz or into cocain or Jazz buz

    Whoop



    @Galore

    ReplyDelete
  8. atleast, e better pass ritual..................... man must wack things

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol.....na real man must wack. But he had to know he was going to get caught someday...did he expect to keep getting away with this?
      The Importance Of Vex Money

      Delete
  9. Igbo guys need money and u can call it desperate, na u sabi! Wow Oga Onyeji smile nah......lol. so sorry, not lucky this time..

    ReplyDelete
  10. His face alone look like cocine itself. DERA MI

    ReplyDelete
  11. Looks like he was smiling sef..na wa

    http://aralewamakeover.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  12. Lol..he was kinda smiling nd posing for that picture.

    ReplyDelete
  13. nawa o... for your affordable event decoration with the woow look, contact 2b9f4894

    ReplyDelete
  14. Bet y??
    For hookups pls visit www.blogsvila.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Chai! They don get this guy

    ReplyDelete
  16. Johnny no send at all
    he's even smiling

    ReplyDelete
  17. Everyday for thieves one day for the owner

    ReplyDelete
  18. Let him face the panel

    ReplyDelete
  19. The drugs look good as candy. Yummy

    ReplyDelete
  20. Anything for money

    ReplyDelete
  21. Why dem no go suspect †ђε candy? It doesn't hv a label/ name, manufacturer etc. Low IQ. G̶̲̥̅Ơ̴̴̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡D̶̲̥̅ for u

    ReplyDelete